ținând cont de prevederile art. 129 alin. (2) lit.c și alin. (6) lit. a și b din O.U.G 57/ 2019, privind Codul administrativ , art.6 din Legea 52/ 2003 privind transparența decizională în administrația publică locală, art.15 din H.G. nr.348/ 2004 privind exercitarea comerţului cu produse şi servicii de piaţă în unele zone publice,
motivat de avizul favorabil al comisiilor de specialitate ale Consiliului Local Municipal Dorohoi,
in temeiul art. . 139 din O.U.G 57/ 2019, privind Codul Administrativ;
HOTĂRĂŞTE:
Art.1 Se aprobă cuantumul taxelor şi tarifelor ce se vor încasa de către Direcţia Administraţia Pieţelor şi Oborului municipiului Dorohoi începând cu data de 01.01.2022, conform Anexei 1.
Art.2 Se aprobă Regulamentul de aplicare şi încasare a taxelor şi tarifelor la Direcţia Administraţia Pieţelor şi Oborului Mun. Dorohoi, conform Anexei nr.2.
Art.3 Anexele 1 și 2 fac parte integrantă din prezenta hotarâre.
Art.4 Primarul municipiului Dorohoi, prin Direcţia Administraţia Pieţelor şi Oborului municipiului Dorohoi,va duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.
Art.5 La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se abrogă orice dispoziţii contrare.
Art.6 Prezenta hotărâre se va comunica:
-
Instituţia Prefectului Judetului Botosani
-
Primarului municipiului Dorohoi
-
Direcției Economice
-
Direcției Administrației Piețelor și Oborului
-
Mass-mediei locale.
INITIATOR, AVIZAT DE LEGALITATE
PRIMAR, SECRETAR GENERAL,
ing.Alexandrescu Dorin jr. Ciprian Dohotariu