Adresa redacţiei: Str. Bulevardul Victoriei nr. 3-5, Email: redactie@realitateadorohoiana.ro, Telefon: 0331.402.010
LIDL ROMÂNIA A ELIMINAT DIN ÎNTREGUL SORTIMENT DE PRODUSE OUĂLE PROVENITE DE LA GĂINI CRESCUTE ÎN BATERII
Data 27.04.2018 - 16:19:02
Ghidat de motto-ul „Pentru un viitor mai bun”, Lidl România oferă clienților săi doar ouă care provin de la găini crescute în hale, la sol,în sistem free range și în sistem ecologic(categoriile 2, 1 și 0). În plus, ouăle provenite de la găini crescute în baterii au fost eliminate și din rețetele produselor achiziționate de la furnizori români, care au în componența lor ouă.
DISTRIBUIE           

În linie cu demersurile sale de sustenabilitate, Lidl România urmărește dezvoltarea continuă a sortimentuluide produse, într-un mod responsabil, împreună cu furnizorii săi. Unul dintre aspectele urmărite constant de către companie este îmbunătățirea standardelor de bunăstare a animalelor. Astfel, după ce, începând cu luna mai a anului 2016, Lidl România a eliminat din sortimentul său ouăle proaspete din categoria 3(provenite de la găini crescute în baterii), de la sfârșitul anului 2017, compania a adus o nouă îmbunătățire sortimentului. Astfel, toate produsele Lidl dezvoltate local, care au în componența lor ouă, sunt realizate cu ouă categoria 2 (de la găini crescute în hale, la sol), categoria 1 (în sistem free range, cu acces în aer liber pe tot parcursul zilei)sau categoria 0 (ouă ecologice, produse de găini crescute în ferme ecologice și hrănite cu furaje care nu conțin făină proteică de origine animală, aditivi, conservanți sau coloranți sintetici).

Doar 39% dintre români știu ce înseamnă cifrele înscrise pe ouă

Pentru a atrage atenția asupra consumului de ouă proaspete provenite de la găini crescute responsabil, Lidl România a demarat un studiu național despre gradul de informare a românilor cu privire la cifrele înscrise pe ouăle din comerț. Conform studiului efectuat, doar 25% dintre români citesc întotdeauna cifrele care sunt însemnate pe ouăle din magazineși doar 39% asociază cifrele cu modalitatea în care au fost crescute găinile de la care provin. Cea mai mare parte a românilor le asociază cu termenul de valabilitate (66%) sau cu data la care au fost produse (41%). În realitate, există 4 categorii de ouă și doar 2 din 10 români le cunosc pe toate.

De altfel, conform aceluiași studiu,dintre toate categoriile de ouă, cele mai potrivite pentru consum sunt considerate cele din categoria free range (marcate cu cifra 1), în proporție de 49%, și cele ecologice (marcate cu cifra 0), în proporție de 33%. Totodată, jumătate dintre părinți cumpără ouă ecologice, atât pentru ei, cât și pentru copii, în timp ce 2 din 10 români cumpără doar pentru copii.

În ceea ce privește criteriile de alegere a ouălor, prospețimea, aspectul, calitatea și condițiile în care trăiesc găinile sunt amintite în cea mai mare proporție de segmentele de consumatori ce consumă ouă ecologice (categoria 0) și free range (categoria 1). Pentru consumatorii care consumă mai des ouă provenite de la găini crescute în hale (categoria 2) sau în baterii (categoria 3), cele mai importante criterii de selecție sunt prețul și perioada de valabilitate. Cu toate acestea, conform studiului, un număr semnificativ de români consideră importante cifrele marcate pe coaja ouălor - 73%.

Conform studiului Lidl România, doar jumătate dintre consumatori știu că pot afla despre categoria de ouă conținută de produse de pe etichetele acestora. Dintre cei care sunt atenți la acest detaliu, 40% preferă ouă marcate cu cifra 1, adică ouă provenitede la găini crescute în aer liber, urmate de ouăle ecologice, marcate cu cifra 0, în proporție de 18%.

Mai multe detalii despre politica Lidl cu privire la dezvoltarea sortimentului de ouă într-un mod sustenabil sunt disponibile pe site-ul companiei.

Metodologia Studiului Național al Consumului de Ouă:Studiul a fost desfășurat cu sprijinul agenției ISense Solutions, pe un eșantion de 1.001 de respondenți, femei și bărbați, de peste 18 ani, din mediul urban, care au achiziționat ouă cu minim o lună înainte de perioada de culegere a datelor. Marja de eroare +/-3,1, la un nivel de încredere de 95%.

Despre Lidl

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este unul dintre retailerii de top din Europa. Lidl este prezent în 30 de țări din toată lumea și operează aproximativ 10.000 de magazine și peste 150 de centre logistice în 28 de țări la nivel mondial.

Sursa: Comunicat de presă

Comentarii


Articole din aceeași categorie
Județul Botoșani și-a îndeplinit ținta: peste 25.000 de voluntari în campania “Let’s Do It, Romania!”
DOROHOI - Activități dedicate Centenarului Marii Uniri
FOTOGALERIE - Ziua Pompierilor sărbătorită la Săveni, cu avansări în grad şi defilare
SINCERE CONDOLEANŢE!
170 de ani de la sacrificiul eroilor pompieri din Dealu Spirii
Peste 10000 de participanţi la Săptămâna Culturii la Vorona - FOTO
Amendă de 500 de lei la priveghi
ANUNŢ DE MULŢUMIRE
Vremea în DOROHOI
Posibil Burniță
10.87 °C
Minim: 8.85 °C
Maxim: 14.92 °C
Cele mai citite
Incendiu la marginea Dorohoiului - FOTOGALERIE
1829
Managerul Spitalului Municipal Dorohoi A DEMISIONAT în urma presiunilor
1542
Petiţie online în sprijinul medicului Bogdan Anton, managerul Spitalului Municipal Dorohoi
1304
Autocar distrus într-un incendiu, la Pomârla
1151
Simona Elena, poliţista de frontieră din Dorohoi, onorată de superiori pentru activitatea umanitară desfăşurată
804
SINCERE CONDOLEANŢE!
749
Dorohoienii pot circula fără declaraţie pe proprie răspundere pe o rază de 30 de kilometri în jurul municipiului
677
Medicul Bogdan Anton, managerul spitalului dorohoian, răspunde şi el, punctual, acuzaţiilor făcute de şeful liberalilor botoşăneni
566
DOROHOI - Angajaţii primăriei, în frunte cu primarul Alexandrescu, se vor supune termoscanării la intrarea în instituţie
438
Replică a primarului Dorin Alexandrescu la declaraţia senatorului liberal Costel Şoptică, care a cerut demisia mangerului spitalului dorohoian. „Este doar o încercare de a impune și la Spitalul Dorohoi un alt manager, eventual un membru PNL”
408
Arhiva Video
ARHIVA VIDEO REALITATEA DOROHOIANĂ – Grupul umoristic „Lunaticii”, remember la zece ani de la ultimul spectacol - VIDEO&FOTO
ARHIVA VIDEO REALITATEA DOROHOIANĂ – Ovidiu Lipan „Ţăndărică”, recital incendiar la Dorohoi, în 2013
COMUNICAT & VIDEO - „Oamenii ALDE Botoşani sunt cei care fac diferenţa”
Vezi toată arhiva video
Anunţuri
Anunţ de participare la licitaţie pentru concesiune bunuri; PUBLIC
Anunţ de participare la licitaţie pentru INCHIRIERI terenuri (domeniul PRIVAT ) - 4
Anunţ de participare la licitaţie pentru INCHIRIERI terenuri (domeniul PRIVAT ) - 3
Anunţ de participare la licitaţie pentru INCHIRIERI terenuri (domeniul PRIVAT ) - 2
Anunţ de participare la licitaţie pentru INCHIRIERI terenuri (domeniul PRIVAT ) - 1
Acest site foloseste cookie-uri pentru o mai buna functionare. Conform reglementarilor si indrumarilor privind cele mai bune practivi, orice utilizator din UE trebuie instiintat in aceasta privinta si trebuie sa isi dea acordul privind aceasta instiintare.


Sunt de acord